کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317888 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی اس 8 با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود

گلکسی اس 8 که قرار است در سال ۲۰۱۷ معرفی شود، احتمالا با ۸ گیگابایت حافظه رم و تراشه قدرتمند اکسینوس 8895 عرضه خواهد شد.

گلکسی اس 8 با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ در ابتدا باید بدانید این خبر هنوز توسط سامسونگ تائید نشده و ممکن است صحت نداشته باشد. در هر صورت به نظر می‌رسد گلکسی اس 8 قرار است از ۸ گیگابایت حافظه رم بهره ببرد. با این حساب پرچم‌دار آینده سامسونگ اولین تلفن هوشمند کمپانی کره‌ای خواهد بود که از این میزان حافظه رم در آن استفاده می‌شود.

طبق گزارش‌ها، ظاهرا سامسونگ قصد دارد از لیتوگرافی ۱۰ نانومتری در ساخت این چیپ استفاده کند. علاوه بر آن، در گلکسی اس 8 قرار است از چیپ حافظه فلش UFS 2.1 پشتیبانی شود.

مدتی پیش شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه گلکسی اس 8 از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره خواهد برد؛ اما اگر اخبار جدید صحت داشته باشند، محصول آینده سامسونگ از آنچه در نظر داشتیم قدرتمندتر خواهد بود.

سامسونگ قصد دارد با عرضه یک پرچم‌دار تمام‌عیار، خاطره بدی را که گلکسی نوت 7 در ذهن طرفداران و کاربران به‌جا گذاشته است، پاک کند و انتشار چنین اخباری به‌ این گفته مهر تائید می‌زند.

گفته می‌شود گلکسی اس 8 دارای مدل پلاس نیز خواهد بود که از صفحه نمایشگر ۶ اینچی بهره می‌برد و جایگزینی برای گلکسی نوت 8 خواهد بود. گلکسی اس 8 پلاس قرار است از ترکیب دوربین دوگانه در پشت استفاده کند. این در حالی است که مدل استاندارد گلکسی اس 8 تنها دارای یک دوربین در پشت خود خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی اس 8 دارای مشخصات سخت‌افزاری جالبی مانند بهره بردن از نمایشگر ۵.۱ اینچ و تراشه اکسینوس 8895 باشد. البته احتمال دارد این گوشی در کشور چین و آمریکا مانند سال ۲۰۱۶ با یک تراشه بالارده اسنپدراگون عرضه شود و شایعاتی نیز در این زمینه وجود دارد مبنی بر اینکه، این تراشه قرار است اسنپدراگون ۸۳۵ باشد.

تلفن هوشمند گلکسی اس 8 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا خواهد بود که روی آن رابط کاربری Experience سامسونگ قرار خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود کمپانی کره‌ای ممکن است از دستیار هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کند که به نام‌های بیکسبی (با صدای مردانه) و کسترا (با صدای زنانه) شناخته می‌شوند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34958 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/10/06 تعداد مشاهده: 2124
کلید واژه ها: ,
سافت گذر